Igazán nem is számítottunk másra. A Bimota november végén mutatta be az új retró megjelenésű sportmotorját, a KB4-et, valamint annak lecsupaszított RC – Race Café – változatát. A szép fotók és az alapinformációk mellé megérkezett a japán árcédula, amiből már látjuk, hogy milyen mélyen kell majd a zsebébe nyúlnia annak, aki szeretne a motor boldog és büszke tulajdonosává válni. Elég mélyen, bár az is igaz, hogy ennyit sok más gyártónál is el lehet tapsolni.
A Tesi H2 mellé érkező KB4 szintúgy Kawasaki blokkot használ. De nem a kompresszorosat, hanem az 1000SX-ből érkező, hagyományosabbnak tekinthető sornégyest. Az 1043 köbcentis Ninja motor 142 lóerőt és 111 newtonméteres nyomatékot tud.
A végeredmény pedig természetesen egy a gyártó nevéhez méltóan különleges motor. A váz saját fejlesztés, a hűtőt egészen konkrétan a segédvázba, az ülés alá építették be, amihez látványos légbeömlők vezetik a levegőt. A motor tömege végül szárazon 187 kilogramm lett, elől és hátul felsőpolcos Öhlinseket pakoltak alá. Na mit gondolsz, mennyit kérnek egy ilyen konstrukcióért? Japánban 4.378.000 jent kell érte fizetni, ami azt jelenti, hogy 12-13 millió forintnál egészen biztosan nem lesz olcsóbb mire valaki nálunk hozzájut egyhez.

Cimkék:
Ha nem Japánban élsz, akkor valószínűleg nem fogja ilyen Suzuki bukósisak díszíteni a polcod. Ami egyébként egy Arai RX-7.
Elolvasom »Hogy pontosan mi lehet az a V850 X? Egy 2022-es Moto Guzzi, aminek két nagyon valószínű megfejtése is lehet.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »