A következő modellévre frissítettek egy sort a 650-es Versys modellen. A Kawasaki középnagy crossoverének dizájnosítottak, frissítettek a front idomzatán, de ennek nem csak esztétikai szerepe van, bár kétségtelenül jót tett neki, hogy a kéthengerest megjelenésben tovább közelítették az ezres modellhez. A motor ezzel méretét tekintve nagyobb lett, amelynek áldásos hatása, hogy lekerül némi légterhelés a motorosról és helyet kapott a LED-es világítás is.
Maga a blokk nem hordoz meglepetést. A szokványos kéthengeres, hetven lóerős darab az elődben és a Z650-ben sem szakította le a plafont, az új Z650RS-ben sem fogja. Indokoltsága nem egyöntetű, de (szerintem) sokaknak nyújthat többlet magabiztosságot, hogy már a 650-es Versys modellt is kétszintű és kikapcsolható kipörgésgátlóval (KTRC) szerelik.
Látványos fejlesztés, hogy a kijelzőt egy 4,3″ méretű, okostelefonos kapcsolatot támogató, a fényviszonyokhoz alkalmazkodó TFT egységre cserélik. Hol van már a régi Versys, amire felárért kínálták a fokozatvisszajelzőt, ugye? 🙂 A 650-es Kawához elérhető a Tour felszereltség, ami passzoló csomagrendszert jelent. Valamint kérhető Grand Tourer pakkal is, ami ezen kívül ködlámpát, extra szivargyújtót és GPS tartót jelent.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »