A Jack Daniel’s Rye whisky ihlette, az Indian az alapot elkészítette, a Klock Werks Kustom – ez sajnos nem azonos a magyar vonatkozású Klock Werks Vintage Motorbikes csapattal – megvalósította. Előbbi két brand együttműködése hosszú évekre nyúlik vissza. 2017-ben a Chieftain, 2018-ban a Scout Bobber, 2019-ben a Springfield Dark Horse, 2020-ban a Roadmaster, idén pedig a Challenger Dark Horse modell lett megviszkisítve.
Ezúttal a Jack Daniel’s Rye, azaz rozstartalmú itala – vagy legalább annak címkéje – szolgáltatta az inspirációt a limitált szériás motor fényezéséhez. Az amerikai rozswhisky legalább 51 százalékban rozs alapanyagú, szemben a kanadaival, amely ennél sokkal kevesebb anyagot is elbír. Jackék piája 70% rozstartalmú, kiégetett tölgyfahordóban tárolt lé, amelyből a szakértők szerint határozottan kiérezhető egy jellegzetes gyümölcsös, fűszeres íz.
A motor maga egy fullextrás Challenger Dark Horse. A benne lévő 1768 köbcentis PowerPlus V2 122 lóerő és 178 Nm forgatónyomatékot visz át. Felkerült rá a Pathfinder adaptív LED-es fényszóró, a Fox féle elektromosan állítható előfeszítésű hátsó rugóstag és a Powerband audio rendszer. Továbbá a Rye Metallic (rozsmetál???) fényezés, a brandelt ülés és légszűrőház különbözteti meg a bázismodelltől a 107 darabban gyártott limitált szériás kivitelt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »