A Phantom kiadást egyszer már elsütötte a Suzuki. A 2006-os GSX-R1000 erősen limitált szériás kivitele viselte ezt a nevet, amelyből akkor mindössze 200 darabot készítettek. Csodaszép szürke színsémában pompázott, alatta pedig egy komplett Yoshimura rendszer pendítette meg a leendő vásárlók szívének húrjait és füleinek dobhártyáit.
Ezt a szép hagyományt viszi tovább az új Phantom is. A sötétszürke és fekete színek nem csak az oldalidomokon vagy a tankon jelennek meg. A füstszín bubis plexi is ehhez illeszkedik, na meg a szép szokás szerinti Yoshimura R11 fekete színe, karbon dobvége és hővédője is sötétlik. A K6-os Phantommal ellentétben azonban a felnik aranyszínt kaptak, akárcsak a Showa Balance Free villák.
A Phantom gyakorlatilag minden elképzelhető extrát megkapott, beleértve a fullos elektronikai csomagot. Azaz akad itt mind a két irányba működő gyorsváltó, kanyarérzékeny ABS és kipörgésgátló, amelyek 10 fokozatban finomhangolhatóak, rajtelektronika, üzemmódok.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »