Általában nem szokás panaszkodni a Kawasaki Z900 képességeire. De ahogy máshol, máskor, úgy ennek kapcsán is akad olyan réteg, akiknek a szájából vagy tollából megjelenik a kritika. Azok, akik szeretik igazán intenzíven kiaknázni a négyhengeres nakedben rejlő lehetőségeket, többnyire elérkeznek a hátsó rugóstag cseréjének gondolatához. A gyártó elébe megy, és ahogy az RS változatból – na meg a ZH2-ből – úgy az alap kilencesből is kiadnak egy SE változatot.
A nagytempós elbizonytalanodás ellenszere pontosan ugyan az lett, mint az RS esetében. Egy új hátsó rugóstag. Az Öhlins S46-tól a gyártó reményei szerint feszesebb, stabilabb, precízebb kezelhetőséget kapunk. Elől marad a Ninjától származó 41-es fordított villa, bár azt írják, azért az sem marad teljesen változatlan. Jelentős változás lehet még, hogy a Z900 SE-re monoblock Brembo M4 nyergeket szerelnek.

Az SE kivitelt a színéről lehet majd távolról megismerni. A jól bevált fekete (Metallic Spark Black) mellé a hamisítatlan kawazöldet (Candy Lime Green) társítják. A motor hazai ára egyelőre nem ismert, de az angol piac árképzéséből 5-600 ezer forintos felárra számítunk az alapkivitelhez képest.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Egyszerű lelketlen lopás kínai piacra másolt Huaying R6. Akár még vicces is lehetne, de igazából egy cseppet sem az.
Elolvasom »A Young Machine magazin az elérhető információk alapján összeállított egy fantáziaképet, hogy milyen lehet az új Transalp.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »