Johann Zacro új szintre emelte a MotoGP futamra való megérkezést. Persze láttunk már olyat, hogy egy versenyző – még autóversenyzők is, mint Sebastian Vettel a Hungaroringre – motorral, sőt veterán motorral csapódtak be. De olyat mikor láttunk utoljára, hogy egy konkrét motoros túráról érkezik valaki? Oldschool kabi, vigyorgó sityak, cuccok felcsomagolva és egy 1981-es Ducati 900 SS Darmah. Kérem uram, így kell ezt csinálni!
Eredetileg a csapat ötlete volt, hogy motorral menjenek Olaszországból az Aragón Nagydíjra, keresztül az Alpokon. Úgy ahogy kell. Persze az az ötlet már akkor is megfogalmazódott, hogy Jack Miller majd csatlakozik. De Miller végül nem ért rá, Zarco viszont bejelentkezett, hogy akkor ő menne.
Az elején még úgy volt, hogy egy Multistradával vállalja a bulit, de a Pramacos fiúk elkezdték húzni az agyát, hogy 2000 után gyártott motorral nem ér menni. Ő meg átküldte a veterán Ducati fotóját. És innentől nem volt megállj a lejtőn. Azt mondták neki, hogy ha férfi, akkor azzal megy. Azzal ment. Igaz, azt bevallotta, hogy az első 30 kilométeren elbizonytalanodott, hogy jó döntés volt-e, de végül annak bizonyult, bár a második napot, egy 500 kilométeres etapot azért hosszúnak tartott. Zarco azt mondja nem csak azért volt jó ötlet részt venni a buliban, mert jól érezte magát, hanem azért is, mert olyan csapattagokhoz is közelebb került, akikkel előtte kevesebbet beszélt. És a tempó? A spanyol kanyarokat szíve szerint kicsit nagyobb sebességgel vette volna, de egy 10 motoros túrán így is jól szórakozott. 😉

Cimkék:
Egy jó sportkocsi nemcsak elegáns és gyors, hanem kényelmes, biztonságos és dinamikus: olyan, amilyenről a legtöbb férfi álmodik. Bár a bekerülési értéke magas, de utána mondhatni élmény lesz a vezetés, és könnyen válhat hobbivá, szenvedéllyé is. De miért is ilyen népszerűek a sportkocsik, mivel tudnak többet a hétköznapi társaiknál és miért lehet érdemes beruházni egybe? Mostani bejegyzésünkben röviden összefoglaljuk ezeket a szempontokat.
Elolvasom »A Moto Guzzi V100-at a gyártó kereken századik születésnapjának alkalmára időzítik. Itt van hozzá egy kedvcsináló videó.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »