Még februárban jelentkezett be a Buell, hogy egyfelől léteznek, másfelől visszatérnének az aktív köztudatba. Nem kevesebb, mint tíz modellt ígértek, hogy létrehoznak. Volt köztük túraenduró, amiről vajmi kevés információt tettek közzé. Valamint egy késznek tűnő roadster, az 1190SX. A bemutatkozó modell azonban úgy látszik a sportmotorjuk lesz. A Hammerhead 1190X.
Kinek hogy, én személy szerint annyira nem látom a fejidomban a névadó pörölycápát, de az oldalidomokon szépen vezetik tovább a halas inspirációt. A kopoltyúkat idéző nyílások persze akkor ütnének nagyot, ha valós aerodinamikai szerephez jutnának.
Sokat egyelőre nem tudunk a Hammerhead 1190X-ről, de a legfontosabb adatok a rendelkezésünkre állnak. A névadó 1190 köbcentis V2-es erőforrás 185 lóerő leadását teszi lehetővé 10.600-as fordulaton és 137.8 Nm forgatónyomatékkal szaggatja a gumit 8.200-nál.

Cimkék:
A Honda NT1100 a sport-túra és GT kategóriákban jelenthet egy üde színfoltot a nakedek és túraendurók korában.
Elolvasom »A Triumph Tiger Sport 660 abban a ligában fog játszani, ahol a Yamaha Tracer 7 és annak GT változata is, de három hengerrel.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »