A megvette valószínűleg pont annyira túlzó kifejezés, mint maga a cím, amit ennek a rövid kis hírre akasztottunk. Akárhogy is, Jonathan Rea, hatszoros WorldSBK bajnok – az idei, 2021-es szezonban éppen az összesített második helyen áll, de van még hátra néhány futam – megszerezte az „A” kategóriás, azaz teljesítménykorlátozás nélküli motoros jogosítványát.
És ha már lehetősége lett rá, hogy közúton is motorral közlekedjen, hát be is szerzett egy motort. De mi illik egy bajnokhoz? A Kawasaki mégiscsak adja magát. ZX-10R? Valamelyik H2 változat?



Bizony, Jonathan Rea egy Kawasaki Z900RS mellett tette le a voksot. Egy hangyányit talán mégis elsiette, hiszen hamarosan érkezik a retró naked fullosabb SE változata, Öhlins hátsó rugóstaggal, új főfékhengerrel és a 70-es évek színsémáit idéző fekete/sárga fényezéssel.

Cimkék:
A Z900RS felsőpolcos kivitele, az SE csak fényezésében hozza a hetvenes éveket, technológiájában egy modern motor.
Elolvasom »A Honda NT1100 a sport-túra és GT kategóriákban jelenthet egy üde színfoltot a nakedek és túraendurók korában.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »