Új variáció érkezik a Z900RS-ből azoknak, akik műszaki értelemben még pengébb vasat szeretnének. Bár a Kawasaki retrónak tűnő, de valójában ízig-vérig modern motorjára olyan rettenetesen sok panasz eddig sem érkezett, de a komoly tempót diktáló tulajdonosok szerint a hátsó futóműven azért még lehet fejleszteni. Az SE kivitellel ez meg is történik.
Feszesebb, stabilabb, precízebb, tisztább, szárazabb érzést várhatunk a Z900RS SE alá kerülő Öhlins S46, természetesen állítható hátsó rugóstagtól. Elől marad a Ninjától származó 41-es fordított villa, bár azt írják, azért az sem marad teljesen változatlan formában. A fékhatáson egy új Nissin radiális főfékhenger fog javítani.
Az árazásról egyelőre nincs információnk, de az élesebb technikát és a klasszikus “Yellow Ball” – modernül Metallic Diablo Black – fényezést nyilvánvalóan meg kell majd fizetni.
Cimkék:
Egy 2005-ös, es 2007-es és egy 2009-es, használatlan állapotú, Repsol matricás Honda CBR1000RR-t árvereznek el Amerikában.
Elolvasom »A hatszoros Superbike világbajnok végre letette az A kategóriás jogosítványt. Na vajon milyen motort választott magának Jonathan Rea?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »