A BMW saját, korábbi felmérése szerint a belátható közeljövőben a jármű eladásaik több, mint 25 százalékát elektromos meghajtású járművek fogják hozni, szóval tényleg komolyan foglalkoznak vele, hogyan lehet formálni mind a termékeiket, mind az azokhoz fűződő szemléletet. Így amíg sok gyártó még csak mostanában mutatta be az első saját elképzelését a témában, a bajorok már le is cserélték a C Evolutiont. Mindemellett a CE 04 leginkább formavilágában hoz újdonságot.
42 lóerőnyi teljesítmény. Ennyit kínál a CE 04 erősebbik változata, amely 120 km/óra eléréséig lett optimalizálva és a piros lámpánál megfoghatatlan lesz. 2.6 másodperc alatt éri el az 50 km/h sebességet. De érkezik majd visszafogott változat is. Előbbi 130, utóbbi 100 kilométeres hatótávval.
Az akkumulátor technológiát az iX-től származtatják. Különlegessége, hogy a lapos elrendezésének köszönhetően az eddig megszokottaktól eltérően lehet fölé építeni a motort. Így marad hely olyan tárolórekesz kialakítására, ami elnyel egy bukósisakot, bőséges lábtérrel lehet számolni és a súlypont is lejjebb kerül.
Az akkupakk töltése nem tűnik veszélyesen soknak. Nulláról csurig tölteni valamivel több, mint négy órába telik otthoni hálózatról. Gyorstöltővel egy óra és 40 perc alatt pumpálható tele. Ha pedig az akku 20%-on áll, akkor 45 perc alatt lehet 80 százalékra tölteni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »