Mitévő legyen az a képzeletbeli 19 éves, erőtől és tettvágytól duzzadó fiatal srác, akibe kicsi kora óta beleverték, hogy ezres alatt minden bicikli? Cselekedhetne akár észszerűen és felülhetne akár egy könnyen kezelhető motorra is, amennyiben megérkezett a plasztikkártyája, rajta a friss és ropogós A2-es kategóriával. Vagy fordulhat innentől a Suzukihoz is, hiszen a GSX-S950 neki is elérhető választás lesz.
A Suzuki GSX-S950 majdnem teljesen megegyezik a GSX-S1000-rel. Az erőforrás pontosan ugyan az a 999 köbcentis, sornégyes. Csak éppen visszavették a teljesítményét 152-ről 94 lóerőre és a 108 Nm legnagyobb forgatónyomatékból is 92 maradt. Ami így már minden gond nélkül fojtható A2-es jogosítványhoz, 48 lóerőre. Hiszen a szabályok szerint legfeljebb eredetileg kétszer akkora teljesítményű motort – azaz max. 70 kW – lehet visszafogni, hogy beleférjen a 35 kilowattos limitbe.
De nem csak teljesítményében változik a 950 az 1000-hez képest. Fontos különbség, hogy a visszafogott méneshez egy kategóriával olcsóbb KYB villa jár, valamint a féknyergeken sem Brembo, hanem Tokico feliratot fogsz olvasni. Előnyére lehet mondani, hogy egy új fehér/vörös színkombinációban is kapható lesz, ráadásul minden várakozás szerint a 152 lovas változathoz képest jelentős árelőnnyel érkezik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »