Na ugye, hogy ugye? Alig néhány napja emlegettük, hogy a japán Young Machine magazin belebegtette, talán elkészül a ZX-25R nagyobb, esetlegesen az ázsiai piacon is túlmutató, 400 köbcentis változata, a ZX-4R. És azt is, hogy bár ez nem hivatalosan megerősített információ, amikor ők szellőztetnek meg valamit, arra érdemes odafigyelni. Na tessék, elő is került néhány tervrajz ezzel kapcsolatban, ami alátámasztja a korábbi puszta szóbeszédet.
A szabadalmi eljárásba bekerülő tervrajzok a készülő Kawasaki ZX-4R idomzatára fókuszálnak, így magáról a blokkról, a futóműről, a fékekről vagy a perfériákról többlet információt nem árul el. Ugyanakkor a szövegezésében szerepel, hogy a találmány ideálisan 400 köbcentis, soros négyhengeres motorral fog működni.
A tervrajzokon a Kawasaki ZX-4R idomzata a beáramló levegőt irányítja úgy, hogy az végső soron kiegészítő hűtésként is funkcionáljon. Erre pedig azért lehet szükség, hogy a hűtő jelentős méretnövelése nélkül is ideálisan üzemeljen magas fordulatszámon. És ha a ZX-25R 17.000-ig forgó motorjára mintegy kiindulási alapként tekintünk, erre szükség is lesz. Szerencsére! 🙂
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »