Már a KTM Duke szériája is megünnepelte a 30. születésnapját. És itt aztán van minden. A 125-ös kávédarálótól az LC8-as blokkal szerelt, 180 lóerős brutál V2-ig bezárólag. Egy dolog azonban minden esetben adott. Az a bizonyos narancssárga kulcsmondat. A maga kategóriájában tényleg mind ready to race huligánkodás.
Ám akármilyen különleges szerkezetek is a nagyok. Az igazi húzóerő, a szent lóvé a kicsikben van. Naná, hogy az ázsiai piac mindent elsöprő húzása miatt. Eljött hát az ideje, hogy frissítsenek egy sort a 125-ös és a 250-es trónvárományosokon.
Bár ezek eléggé korai fázisban készült fotóknak tűnnek, az már most látszik, hogy dizájn terén a 390-es nagyobbik tesóhoz igazodnak. A fényszóró és az idomok egyaránt. Ugyanakkor a változások mélyebben is jelentkezni fognak. A 125-ös váza nagyon hasonlít a jelenlegire, de megjelenik egy plusz keresztmerevítő, míg a segédváz a mostaninál hosszabbnak tűnik. A negyedliteres váza és a hozzá tartozó segédváz szintén változik, amiben a legérdekesebb, hogy a hátsó rugóstag már nem középen, hanem oldalra kitolva kap helyet.
Fotók: autoevolution
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »