Hihetetlen, hogy a naked- és sportmotorokon edződött MV Agusta első túramotorját is utolérte már a frissítés. Micsoda izgalom volt annak idején, hogy ezúttal túramotort készítenek! Mintha csak tegnap lett volna, hogy Mackó is tesztelte az egyik kivitelt. Aztán tessék, már egészen hozzászoktunk. A fejlesztés oka persze az Euro5-nek való megfelelési kényszer. A Russo, a Lusso (és persze az okoskuplungos Lusso SCS és RC SCS) is megújult.
A Supervelocében is doromboló 798 köbcentis sorhármas az eddigiekhez hasonlóan megmaradt a korábbi egészséges és fitt 110 lóerőnél. A forgatónyomatékról is inkább csak azt lehet elmondani, hogy az Agusta saját mérései és kommunikációja szerint a 3-6 ezres fordulatszám-tartományban 12 százalékkal több newtonméter játszadozik. Noha nincs olyan külföldi vagy hazai teszt, amelyben a zavaró alacsony fordulati, krúzolós tempónál jelentkező vibrációról olvastam volna, jó tudni, hogy ezen a téren is történt előrelépés.
Hagyományos Marzcocchi (elől) + Sachs (hátul) futóművet csak a Rosso kivitelben találsz. Minden más esetben Sachs félaktív cucc kerül alá. Fejlődött az eddig is tökéletes mókagenerátorként funkcionáló gyorsváltó. Kapott egy e-Novia dőlésszögérzékelőt, ezzel együtt befutott a kanyar-ABS és a dőlésérzékeny kipörgésgátló. A Turismo Veloce nem egy óriás, de sokaknak segíthet, hogy az ülésmagasság 20 milliméterrel csökkent, az ülés szivacsvastagsága azonban valamelyest nőtt.

Cimkék:
Az Bonneville modellek bemutatásakor azzal búcsúzott a Triumph, hogy áprilisban érkezik az új Scrambler család. Itt van.
Elolvasom »Egy 150 köbcentis robogó motor hajtja, lánctalpa van, rosszul fordul, de ha irányban van mindenen átmegy. Ez a Hamyak.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »