Hihetetlen, hogy a naked- és sportmotorokon edződött MV Agusta első túramotorját is utolérte már a frissítés. Micsoda izgalom volt annak idején, hogy ezúttal túramotort készítenek! Mintha csak tegnap lett volna, hogy Mackó is tesztelte az egyik kivitelt. Aztán tessék, már egészen hozzászoktunk. A fejlesztés oka persze az Euro5-nek való megfelelési kényszer. A Russo, a Lusso (és persze az okoskuplungos Lusso SCS és RC SCS) is megújult.
A Supervelocében is doromboló 798 köbcentis sorhármas az eddigiekhez hasonlóan megmaradt a korábbi egészséges és fitt 110 lóerőnél. A forgatónyomatékról is inkább csak azt lehet elmondani, hogy az Agusta saját mérései és kommunikációja szerint a 3-6 ezres fordulatszám-tartományban 12 százalékkal több newtonméter játszadozik. Noha nincs olyan külföldi vagy hazai teszt, amelyben a zavaró alacsony fordulati, krúzolós tempónál jelentkező vibrációról olvastam volna, jó tudni, hogy ezen a téren is történt előrelépés.
Hagyományos Marzcocchi (elől) + Sachs (hátul) futóművet csak a Rosso kivitelben találsz. Minden más esetben Sachs félaktív cucc kerül alá. Fejlődött az eddig is tökéletes mókagenerátorként funkcionáló gyorsváltó. Kapott egy e-Novia dőlésszögérzékelőt, ezzel együtt befutott a kanyar-ABS és a dőlésérzékeny kipörgésgátló. A Turismo Veloce nem egy óriás, de sokaknak segíthet, hogy az ülésmagasság 20 milliméterrel csökkent, az ülés szivacsvastagsága azonban valamelyest nőtt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »