A Moto Guzzi márkát is birtokló Piaggio csoport vezérigazgatója elég komoly ígéretet tett le az asztalra. Roberto Colianinno úgy fogalmazott, hogy a százéves történelmet felvonultató brand jubileumát követően – egészen pontosan a tervek szerint a következő EICMA-n – egy olyan motort mutatnak be, amely teljesítményében, technológiájában és dizájnjában is rendkívüli lesz.
És igazából ennél többet egy szemernyivel sem lehet tudni az új projektről. Csupán egy nagyívű kép jobb alsó sarkában megbúvó homályos fotó segít. Ott ni!
Persze, feltételezések azok vannak. Egy kicsit megbolygatva a nemzetközi sajtót és márkafanatikus csoportokat sokféle elmélet előkerül az új Moto Guzzi kapcsán, de még semmi nincs megerősítve. Mi is csupán annyit tudunk kibogozni, hogy mintha egy sötétzöld félidomot látnánk, meg elől nagy féktárcsákat. Egy nagyobb teljesítményű roadstert, esetleg az Agusta Superveloce retró sportmotorjára hajazó valamit látunk? Fővesztés terhe mellett a szigorúan saját, megalapozatlan tippem egy enyhén retrósított megjelenésű modern naked, V2 naked, egy 150-160 lóerős Breva utód, amire aztán platformot lehet húzni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »