Folytatja szép hagyományát a Ducati. Hosszú évek óta szokás náluk, hogy egy-egy modelljük fullos változatát a legendás coloradio hegyi felfutó verseny után Pikes Peak kivitelnek nevezik el. Az olasz gyártónak hagyományosan remek kapcsolata van a rendkívül látványos, 156 kanyaros amerikai rendezvénnyel. Nem véletlen, hogy oda tervezték a Streetfighter V4 végül tragikusan végződő bemutkozását is. Ráadásul a Multistrada modelleket előszeretettel szerepeltetik is, várható volt, hogy a friss V4 is megkapja a maga változatát. És nem aprózták el.
Az eddig nyilvánosságra került papírok szerint a Ducati Multistrada V4 Pikes Peak valamikor még az idei év első felében mutatkozik be. Ennek első felvonása lehet, hogy a moto.it oldalon landolt az alább is látható kémfotó.
Ugyan a blokkról egyelőre nincsenek információink, de a korábbi Pikes Peak kivitelek sem tértek el jelentősen ezen a fronton az alapkivitelektől. Máshol bújik a varázslat. A fotó tanúsága szerint futóműből az Öhlins szett kerül alá, valamint megérkezik a Streetfighter V4 alól a Brembo Stylema fék a 330-as tárcsákkal. Jelentős változás, hogy a Multi V4 19-es első kerekei helyére 17-es Marchesini felni kerül. A legnagyobb meglepetést azonban hátul tartogatja, ahova a hagyományos helyére egykarú lengővilla kerül. Nice!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »