Érdekes motorok ezek a CB350 H’ness és CB350 RS. Hiszen azon rendkívül ritka gépek, amelyek kifjezetten nem európai piacra készültek. Persze már a bemutatásukkor is pedzegették, hogy ha nagy lesz a siker, akkor más piacokra is elviszik, de ezekkel a Royal Enfield részesedéséből akartak kiharapni egy nagyot. Méghozzá hazai pályán, Indiában. És ez nagyon úgy tűnik, hogy sikerült. A Honda mintegy 10.000 darabot értékesített belőlük 2020-ban, csak és kizárólag az indiai piacon. Tehát az áhított siker megvan.
A helyi illetőségű ETAuto.com hírportálnak erősítette meg a HMSI – Honda Motorcycle India – sales- és marketingigazgatója, Yadvinder Singh Guleria a fullos RS kivitel bejelentése kapcsán, hogy lassan megkezdődhet “más” piacokon is az értékesítés.
A “más” piac alatt pedig minket is lehet érteni. Guleria ugyanis külön kitért arra, hogy a CB350 szária megfelel az európai követelményeknek – ami a szigor szinonímájaként értelmezhető. Van benne ABS, az Euro5 sem fog ki rajta. Az pedig nem is kérdéses, hogy egy ennyire őszintén szépre sikerült motor nem csak Indiában kelti fel az emberek érdeklődését. Egyetlen félelmem még mindig az, hogy nálunk a teljesítménye miatt fog elhasalni. Az ugyanis 20 aszfaltszaggató lóerőt takar, ami okot adhat az eltántorodásra, hiszen joggal várjuk egy 350-es motortól, hogy feszegesse az A2-es jogosítvánnyal vezethetőség határait.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »