Talán inkább kezdjük onnan, hogy a Yamaha az elmúlt évben végképp csak pályagép szerepet osztott az YZF-R6-ra. Ezzel pedig elég komoly szakadék keletkezett az idomos sportmotor kínálatukban, mármint ugye a rendszámozható gépek között, hiszen az R3 és az R1 között akad 677 köbcenti, 158 lóerő és 31 kilogramm különbség. Mégiscsak jelentős differencia, az MT-07 pedig szinte önként jelentkezik erre a feladatra is.
Korábban a japán gyártókkal rendkívül jó kapcsolatot ápoló Young Machine magazin már megszellőztette, hogy érkezhet az R7. Sőt, igazság szerint ezt már akkor megtették, amikor az R6-ot még nem küldték el kizárólag pályamotornak. Annak a bizonyos közelgő R7-nek pedig ismét hírét keltették, méghozzá rendkívül izgalmas módon, hiszen akár egy későtavaszi bemutatkozás is benne lehet a pakliban.
A fáma egészen pontosan úgy szól, hogy érkezik a Yamaha új idomos gépe, ami konkrétan az MT-07 sportmotor variánsa lesz. Ha pusztán az ergonómián változtatnak és felöltöztetik, már akkor is szembe lehet állítani a Honda és a Kawasaki hasonlóan kéthengeres motorjaival, a CBR650R-rel és a Ninja 650-nel. Azonban ha a mérnökök felpöckölik a lóerőket és legalább opciós kivitelként a futóművel szintet lépnek, akkor már az RS 660 vásárlókat is dilemma elé állíthatják.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »