A CRP anyavállalat – akik olyan márkák beszállítói, mint a Ferrari, a Maserati vagy a Toro Rosso versenycsapat – 2009 óta dolgozik azon, hogy Energica név alatt vezető pozícióba kerüljön az elektromos motorkerékpárok piacán. Jelenleg három modelljük van. Az Ego, az Eva és az EsseEsse9, amit már Mackó is tesztelt, és aminek talán legmegdöbbentőbb tulajdonsága a hangja volt. De tényleg!
A vásárlói piacon túl a versenysportban is jelen vannak, mint az Moto-E beszállítói. Az Energica lovasszekere éppen felfelé hasított tavaly év elején. Éppencsak eldicsekedtek vele, hogy a 2020-as év januárjában több motort értékesítettek, mint egész 2019-ben, amikor BAMMM, koronavírus.
Nem adták fel a srácok. Így aztán most büszkén tették közhírré ország és világ előtt, hogy micsoda óriási megrendelést kaptak. A tajvani Russ Tiger Enterprise-tól. És miért éppen Tajvan? Az ázsiai szigetországban 24 millió ember él, amihez már most 91.000 darab elektromos motorkerékpár társul. Nem is csoda, a források egyfelől a mi szemünkkel nézve szokatlanul sok a töltési lehetőségről számolnak be, másfelől a kormány támogatja az elektromos motorkerékpárok beszerzését és kedvezményes adózási rendszerrel korbácsol kedvet az amperlovassághoz. Russék mintegy 836.000 dollárnyi értékben rendeltek Energica modelleket, és meg vannak róla győződve, hogy mindent el is fogják adni. Ez az olasz elektromos brand eddigi valaha volt legnagyobb megrendelése.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »