Néhány hónappal ezelőtt, mindössze 2020. augusztusában már lencsevégre kapták a KTM frissített kis sportos motorját, az RC390-et, de most újra befutott néhány kép a készülő újdonságról. Persze mit nem ad személyesen a Jóisten, a fotók ismét a német Motorrad online felületén landoltak, amelyeknek köszönhetően egy picit elidőzhetünk a várható részleteken.
Kátéemék nem variálták túl a várhatóan az idei évben megjelenő RC390 elrejtését a kíváncsi szemek elől. Egy matt fekete szín és szia, puszi. A fejidom látványos változáson ment keresztül, ami LED-es lámpákat rejt. Az irányjelzők szintén fénydiódásak és új, formás tükrök kerültek fel.
Az elődhöz képest valamelyest megváltoztak az idomok, új kormány került az RC390-re, valamint a lábtartó mintha kevésbé hegyes térdszöget igényelne, de ezt nehéz megállapítani, mert az osztrákok voltak olyan kedvesek egy akkora lóbaszó nagyra nőtt tesztelőt ültetni a gépre, hogy álcafestésre tulajdonképpen tényleg nincs is szükség, hiszen a fél motort kitakarja a térdével. Friss szpot a csinos kis TFT kijelző, amivel biztosan elérhető a KTM MY Ride telefonos összekapcsolódás. A 373 köbcentis egyhengerestől 44 lóerőt és 37 Nm-t várhatunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »