A Kawasaki jelen pillanatban csupán aszfaltra tervezett crossoverekkel képviselteti magát – nevezzük így – a túraenduró piacon. A Versys modellek fenemód jó utcai gépek, de aki járt helyett járatlan utakra vágyik, annak más márkánál kell keresnie a boldogságot. Ezen változtatnának a KLR650 visszahozásával a köztudatba.
A várhatóan 2022-ben megjelenő modell 652 köbcentis, egyhengeres, de az Euro5 szigorú előírásait teljesítő, középtartományra konfigurált blokkot kapna, ami frissítően hat a modern kéthengeresek egyeduralma közepette. Na de persze ők a Kawasaki, természetesen különutas megoldásokkal készülnek. És újabb rég látott megoldást hoznak hozzá: öt sebességes váltót.
A KLR650 menetkészre töltött tömege 221 kilogramm. A rugóút elől 200mm, hátul pedig 185mm. Előre 21-es, hátra a várt 18-as helyett 17-es küllős felni kerül. Érdemes észrevenni, hogy milyen magasra kerültek az irányjelzők, az eleve terepesen magasra húzott első sárvédőt, a gyári felszereltséghez tartozó tisztességes haspáncélt és a masszívnak ható kézvédőket. Az üzenet egyértelmű: aszfalton akarsz túrázgatni? Vegyél Versyst! A KLR650 más célra teremtett.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »