Egy kicsit szomorú ma megnézni a Honda honlapján az új motor kínálatot, mert feltűnően hiányzik egy régi ismerős. Helló 2021, helló Euro5! És ez egyben azt is jelenti, hogy viszlát a VFR-nek. De ez nem kell, hogy feltétlenül azt jelentse, hogy a búcsúnak örök időkre kell szólnia. Sőt! Erős tippünk van rá, hogy hamarosan újra köszönthetjük az ikonikussá érett V4-es szériát.
A félhivatalos információ – amit tényleg nevezzünk egyelőre pletykának, elszólásnak, rosszabb esetben félreértésnek – Tetsuhiro Kuwatától, a HRC igazgatójától származik. Aki nemrég arról beszélt, hogy ameddig a CBR1000RR-R remekül fut a WorldSBK és a BSB szériákban, addig nem nyúlnak hozzá. De dolgoznak valami full idomos gépen. Hohó!
A Honda V4-es erőforrása 2013-ban nyerte el utolsó változatának formáját, de a gyökerei 2002-be nyúlnak vissza. Ehhez már nem volt elég egy sima ECU frissítés, hogy teljesíteni tudja az új környezetvédelmi normákat. Azonban ha visszatekintünk, akkor 2019-ben a Honda elspoilerezett egy V4-es, idomos motort. A fenti képen láthatjátok. A nagy esküt nem tehetjük le, de erős tippünk van, hogy hamarosan visszatér a VFR széria és erre gondolt a maestro. Lehet, hogy már nem 800-as lesz, hanem 900-as vagy 1000-es – hiszen ez a trend.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »