Szóval a közelmúltban megállapodott a Triumph és a Bajaj, hogy létrehoznak közösen valamit. Minden ésszerű számítás szerint ennek 2021-ben kellett volna megtörténnie. De persze 2020 ebbe is beletenyerelt. Igen, a COVID-19-nek becézett vuhani dögvész. Nyilván. Mi más?
A megállapodás szerint Bajaj és a Triumph olyan modell kifejlesztésére vállalkozik, amelyeket egyfelől világszerte tudnak forgalmazni (tehát megfelelnek az Euro5 környezetvédelmi előírásainak is), azonban a jelenleg elérhető brit modelleknél kevesebbe kerülnek. Egészen pontosan az “affordable versions” kifejezést használták, azaz “megfizethetőbb változatok” érkeznek. Fontos szó ebből, hogy változatok, tehát jelenleg futó Triumph motorok pénztárcabarátabb változataira számíthatunk. A jelenlegi hírek szerint 2023-ban.
De milyen modellek érkezhetnek? A Triumph már tett egy lépést a belépőszintű szektor felé. Egészen konkrétan a Trident 660-ra gondolok, de a Tigerből is jött a 850-es kivitel. A Bajaj piaci tapasztalataival logikusnak tűnik, hogy a 3-400 köbcentis hengerűrtartalmat veszik célba. Adná magát egy négyszázas Bonneville, hiszen ikonikus darab, ráadásul jó alternatívát kínálna az indiai hipsztereknek a Royal Enfield Meteor 350-nel, valamint a Honda CB350 H’Ness-szel szemben. A piaci trendeket figyelembe véve hiba lenne kihagyni egy naked és egy túraenduró bevezetését. Azonban ha átmegyünk álmodozásba, akkor a ZX-25R sikerein felbuzdulva akár egy kicsi, de komoly Daytona is sokak szívét megdobogtatná.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »