Lényegében még félálomban voltam. Tudod, arra a nem sokkal ébredés utáni pillanatra gondolok, amikor már kinyomtad a második szundit, de a harmadik előtt már kinyílik a szemed. Amikor még nincs erőd kikelni az ágyból, a takaró kellemes súlya alól, de már megszokásból, értelmetlenül görgeted a Facebook falad a telefonodon csak azért, hogy odázd még a pillanatot. Akkor futottam bele a már első pillanatra is furcsa felvetésbe. 1800 köbcentis GS BMW? Tessék? Első gondolatom: minek?
A felvetés egyszerű. A bajor márka az R18-ban megismert óriásbokszere köré építene a sikermodell túraendurójából, a GS-ből egy változatot, amivel egy igazi 1800 köbcentis adventure stílusú szörnyeteg jönne létre. Szent Jézus Krisztus! Mennyit nyomna az a mérlegen? 350 kilót?
Nem kellett sokat kutatnom, hogy megtaláljam a híresztelés gyökereit. Természetesen szó sincs ilyen tervekről. A Nippy Normans egy brit, BMW motorokra specializálódott, kiegészítőket, felszereléseket forgalmazó vállalkozás. A fenti képek nem másból születtek, mint ezen üzlet vezetőjének, Norman Birtles túltengő képzeletének szárnycsapásaiból. Ő maga is azt mondta az ötletről, hogy tudja, ez csak fantázia. Egyszerűen csak beleszeretett az R18 blokkjába. De tudja, hogy a 110 kilós dög köré egészen új vázat kellene alkotni. Ennek ellenére Kar Lee dizájnerrel megrajzoltatta a képeket. Amik most aztán futótűzként terjednek. Az biztos, hogy neki remek reklám lett, csak a hozzá tartozó infók koptak el valahol útközben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »