Adunk egy kis muníciót a péntek esti – tudjuk, Zoomon megtartott – sör mellett folyó köbcenti háborúhoz. Tudod mire gondolunk. Amikor összecsapnak az érvek, hogy ezres gép alatt minden csak bicikli azzal, hogy 50-es Simsonnal is lehet túrázni. Természetesen messze menő következtetésekre és törvényszerűségek felállítására az alábbi videó sem alkalmas. De azért jó nézni, ahogy a 250-es ZX-25R eléri az óránkénti 202 kilométeres sebességet.
Jó, persze, óra szerint. Az “csak” 195, ahogy arról a kijelző fölé felrakott GPS-es kontrollműszer is árulkodik. És igen, kellett ehhez a Fuji Speedway a hosszú célegyenesével és egy tapasztalt pilóta is.
Sőt, egy kicsit még a motoron is alakított a Trick Star Racing csapata. De csak a legfontosabbakhoz nyúltak. Kipufogó rendszer, légszűrő, lánc, lánckerék, ilyesmi. De azért mégiscsak valahol rendkívül csodálatos, ahogy 17 ezres fordulatszámnál belenyal a kis kettőötvenes a kétszázba. Sajnos maga a motor, a ZX-25R lehetséges európai forgalmazásáról továbbra sincs hír.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »