Úgy tűnik, hogy ez a hét a Benelli és az anyacégét jelentő Qianjiang Motorcycle körül forog. Van itt minden, akár a cirkuszban. Történelmi léptékű szövetségre lépés az MV Agustával. 1000 köbcentis, sornégyes F4 blokk átadás. És akkor a QJ Motor bemutatott 7 modellt. Mert megtehetik. És ennek a hétnek még nincs vége! Most lássuk azt a QJ szökevényt, amely a Benelli 600-as sportmotorjának (vagy inkább csak sportos motorjának) alapját képezi!
Jó, rendben. A forma felett nem lehet elsiklani. Nem az élek vagy az egyébként tényleg szép dizájn az, ami első pillantásra is szemet szúr. Merthogy szemlátomást azt ismét nem bízták a véletlenre. Mondhatni bejáratott formákhoz nyúltak. Vagy nevezzük inkább a Honda CBR650R sziluettjének pofátlan átemelésének! De azért akad itt érdekesség.
Az SRG névre keresztelt motorban egy 600 köbcentis, sornégyes blokk foglal helyet, amely mintegy 80 lóerőt ad le 11.000-es fordulatszámon. Persze, tudjuk, az is megy mint a mérgezett egér. De azért a lélektani határhoz kicsit több kellene. Reméljük, hogy mire átszűrődik a Benelli palettájára, addigra találnak benne némi plusz teljesítményt. Csak viszonyítás gyanánt: a CBR650R 94 lónyi ménest vonultat fel 12.000-nél. A beszállítók viszont tisztességesnek tűnnek. KYB rugók, Brembo fékek. Jár bele LED-es fényszóró, TFT kijelző (5″), kulcsnélküli indítás, gyorsváltó, csúszókuplung. Ez a része egyáltalán nem hangzik rosszul.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »