Nem lesz valami olcsó a Bimota H2 Tesi

Különlegesség
2020. szeptember 18., péntek - Medve

Hamarosan megkezdik a Bimota H2 Tesi gyártását és egyfelől nem készül belőle sok, másfelől tisztességgel meg is kérik az árát.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

Versenypálya teszt

Cimkék: , , , ,

Előző bejegyzés

Szerencsére nem változott a Husqvarna Norden 901

2020. szeptember 17., csütörtök
Túraenduró

Következő bejegyzés

Hamarosan tényleg elkészülhet a Ducati Multistrada V4

2020. szeptember 21., hétfő
Túraenduró

Ezeket olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda

A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Bell Race Star bukósisak teszt: milyen 200 fölött?

2020. október 12., hétfő

A Bell Race Star közismerten nagyon biztonságos bukó. A gyár szerint azonban aerodinamikája is különleges, amit most sikerült ki is próbálni.

Elolvasom »
Bukóteszt

A meztelen szörnyeteg: Kawasaki Z H2 teszt

2020. október 08., csütörtök

Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?

Elolvasom »
Új motor teszt