Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

Motorozási technikák
2020. szeptember 11., péntek - Macko

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Összevont osztályok: Honda NC750X DCT (2021) teszt

Új motor teszt

Cimkék: , , , , , , , , ,

Előző bejegyzés

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda
Technika

Következő bejegyzés

Új motor forgalomba helyezése Magyarországon, napjainkban

2020. szeptember 29., kedd
Magyar valóság

Ezeket olvastad már?

A bors osztrákul is kicsi, de erős: KTM 390 Adventure teszt

2021. október 25., hétfő

Ne legyints: egy A2-es jogsival vezethető motor is lehet teljes értékű túragép. A KTM 390 Adventure kitűnő példa erre!

Elolvasom »
Új motor teszt

Összevont osztályok: Honda NC750X DCT (2021) teszt

2021. október 18., hétfő

Az egykor talán szebb napokat látott NC család 2021-re egy tagúra olvadt. Az NC750X egyesítené valamennyi korábbi előnyeit.

Elolvasom »
Új motor teszt

Kánikulától az őszig: jól szellőző és variálható W-TEC ruhák

2021. október 04., hétfő

Videónkat még a rekkenő hőségben rögzítettük - de ezek a W-TEC ruhák most, kora ősszel is remekül hordhatók robogón vagy motoron.

Elolvasom »
Kiegésztő teszt

Hat éves a Motorosbiztosítás, vagyis a Protektor

2021. augusztus 18., szerda

Az immáron hat éves motorosbiztosítás, a Protektor múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. Rendhagyó módon, motorpróbálgatás közben.

Elolvasom »
Interjú