Tényleg furcsa ez a világ. Mennyi minden van, amire azt mondjuk: nincs arra semmi szükség, a gyártók már csak kínjukban találnak ki dolgokat, hogy eladják a portékáikat. Mennyi ilyet tudunk sorolni! Vannak, akik a mai napig harcolnak az ABS ellen: “ne mondja meg egy elektronikai izé, hogy én hogy fékezzek a motorommal”! A sebességtartó automatikával, vagyis a tempomattal például így voltam magam is. Autóban használtam ezer éve, de motoron igazi baromságnak tartottam. Valahogy nem passzolt a jármű – és annak irányításának – képéhez. Aztán szépen megszoktam, és ma már nagyon élvezem, amikor olyan gépen ülhetek, amit felszereltek vele. És pont ilyesmit éreztem, amikor az EuroMotor üzletében lelkesen fogadtak, hogy akkor most megmutatják az LPC-t, a 2020-as év izgalmas Nolan újítását.
Amikor megtudtam, hogy állítható néhány modell bélése, elsőre azt gondoltam: aztán azt meg minek? Eddig minden sisakomban baromi jól elvoltam enélkül is. Majd elkezdtünk megismerkedni a dologgal, és jött a szokásos csattanós homlokra csapás. EZT MIÉRT NEM TALÁLTÁK KI EDDIG? És miért nem gyártanak minden sisakot így? Na de inkább nézzük meg, miről is van szó – mert szövegben sose lehet úgy bemutatni, mint mozgóképen!
Jelenleg négyféle sisakban érhető el a fejpróba alapján valóban meglepően ötletes újdonság. A Nolan N87 Plus egy megfizethető árú zárt sisak, de rendelkezik az állítható béléssel. A másik újdonság, amely ugyanezt elmondhatja, az pedig márka felnyitható állú top-modellje, a Nolan N100-5 Plus. A csoport prémium bukóit magába foglaló X-Lite palettáján pedig az utcai sport-túra X-903 Ultra Carbon, valamint a kimondottan versenypályára szánt X-803 RS Ultra Carbon kapta meg az ő esetükben némileg máshogy működő LPC rendszert. Vagyis sokféle felhasználási területre alkalmas fejvédőben érhető el az ötletes innováció – érdemes tenni velük egy személyes próbát is!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »