Nem mind arany ami BMW! Az egykori C1, kabinos robogó ennek ékes példája. A gyártó azonban hiába próbálta feledni a gyenge, sárnehéz, imbolygó különlegességét, amit mintegy kettő év gyártás után lekukázott. Az emberi emlékezetből kitörölhetetlennek bizonyult az abszurd rettenet. Ha pedig már így alakult? A bajorok igyekeznek megmutatni, hogy a mai technológiával képesek elhárítani az egykori jármű minden betegségét. Van itt minden, akárcsak a búcsúban. A megcsorbított hírnév kiküszöbölése láthatóan presztizskérdés.
A robogó alapjául a C Evolution fog szolgálni, tehát a korábbi széria nyögvenyelős erőtlenségét ezzel a lépéssel egészen biztosan kiküszöbölik. De az igazi truváj mégiscsak az, hogy igyekeznek az autókéhoz hasonló biztonsági szintet nyújtani esetleges leendő vásárlóiknak.
És ez nem csak a kvázi bukókeretként funkcionáló kabint jelenti, amit egyébként karbonszálas műanyagból készítenének, hogy a szintén korábbi szériát jellemző irreálisan magas súlypontot és lassú tempónál fellépő bizonytalanságot ellensúlyozzák. A robogó vezetőjére négypontos biztonsági öv, oldalt is támasztó ülés és légzsákok vigyáznak. Miközben az egész pluszt jelentő konstrukció egyszerűen leszerelhető. Na! Érdekes lesz, az már egyszer biztos.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »