Ezúttal a német Motorrad magazin embere volt megfelelő helyen, megfelelő időben, csőre töltött fotómasinával, hogy lőjön egy kémfotót. A KTM-nek mindenképpen frissítenie kellett az RC390 szériáján a szigorodó környezetvédelmi előírások miatt. De akkor már nem álltak meg ott, hogy a blokk károsanyag-kibocsátási faktorán javítottak egy szintet. Ami egyébként várhatóan marad az A2-es jogosítványba éppencsak beszorítható értékek mentén, azaz 44 aszfalttépő lóerőnyi legnagyobb teljesítményen.
Az elsőre is legszembetűnőbb változást a fejidom jelenti. A szépség ugye szubjektív, de az, hogy a megjelenése így jobban fog illeszkedni a KTM jelenlegi formanyelvéhez, az egészen biztos. Az idomzat nem csak egyéniséget, hanem várhatóan jobb időjárás védelmet is kölcsönöz a belépős osztrák sportmotornak. Illetve érdemes lehet észre venni a benne megbúvó LED-es fényszórókat.

A műanyagok alatt pedig egy sor érdemi változás rejtőzik. A KTM új vázat rak az RC390 alá, új segédvázzal. A fordított WP telók is másképpen mutatnak, mint a régi változaton. Sőt, sasszemű kommentelők esküsznek rá, hogy a radiálisan rögzített fék is más a korábbihoz képest. Erre azért nem vennék mérget, de ha egyszer befutnak a hivatalos adatok, akkor mindenre fény fog derülni.

Fotó: Motorrad Magazin
Cimkék:
Egy pillanatra felbukkant a QJ Motor SRB 750, azaz a Benelli TRK800 alapjául szolgáló motor. És úgy látszik egészen közel áll a kész állapothoz.
Elolvasom »A koronavírus a legendás eseményeket sem kíméli. Az idei évben nem lesz suzukai 8 órás motorverseny, mert nem tudnak csapatokat fogadni.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »