Ezúttal a német Motorrad magazin embere volt megfelelő helyen, megfelelő időben, csőre töltött fotómasinával, hogy lőjön egy kémfotót. A KTM-nek mindenképpen frissítenie kellett az RC390 szériáján a szigorodó környezetvédelmi előírások miatt. De akkor már nem álltak meg ott, hogy a blokk károsanyag-kibocsátási faktorán javítottak egy szintet. Ami egyébként várhatóan marad az A2-es jogosítványba éppencsak beszorítható értékek mentén, azaz 44 aszfalttépő lóerőnyi legnagyobb teljesítményen.
Az elsőre is legszembetűnőbb változást a fejidom jelenti. A szépség ugye szubjektív, de az, hogy a megjelenése így jobban fog illeszkedni a KTM jelenlegi formanyelvéhez, az egészen biztos. Az idomzat nem csak egyéniséget, hanem várhatóan jobb időjárás védelmet is kölcsönöz a belépős osztrák sportmotornak. Illetve érdemes lehet észre venni a benne megbúvó LED-es fényszórókat.
A műanyagok alatt pedig egy sor érdemi változás rejtőzik. A KTM új vázat rak az RC390 alá, új segédvázzal. A fordított WP telók is másképpen mutatnak, mint a régi változaton. Sőt, sasszemű kommentelők esküsznek rá, hogy a radiálisan rögzített fék is más a korábbihoz képest. Erre azért nem vennék mérget, de ha egyszer befutnak a hivatalos adatok, akkor mindenre fény fog derülni.
Fotó: Motorrad Magazin
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »