COVID-19 ide vagy oda, ha Sturgis van, akkor bizony Sturgis van! Az idén 84 éves (!) rendezvény egy tíz napig tartó gigadzsembori, ahol világ szinten vezető szerepben tündökölnek a számok. Mármint az egy főre jutó bőrmellény, sztriptíz táncos, elfogyasztott liter sörmennyiség és korlátozottan használhatóra faragott motorok tekintetében mindenképpen. A szervezőket pedig idén hiába kérték, hogy a koronavírus járvány miatt ne tartsák meg az évente 500.000 motorost megmozgató bulit. Vagy legalább halasszák el. Hiába! Szóval éppen folyik a motorosilag találkozás odaát.
A szervezők tökéletes magabiztossággal kommunikálták, hogy felelősségük teljes tudatában minden szükséges óvintézkedést megtettek. Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy a maszkviselés nem kötelező, a súlyosan fertőzött területről érkező motorosokat nem kérték meg, hogy maradjanak otthon, az olyan, fizikai távolságtartást igazából lehetetlenné tévő helyek, mint a bárok és a night clubok viszont zavartalanul működnek.

Tehát ezekben a pillanatokban is gőzerővel folyik a 10 nap party hard. Mert hát ugye fontossági sorrend mégiscsak van! Kevin Lunsmann, az Associated Press amerikai hírügynökség munkatársa szerint pontosan semmi különbség nincsen a korábbi években megtartott és az idei Sturgis buli között. Leszámítva, hogy elvétve, néhány ember visel maszkot. Ellenben az első napon már történt 118 kábítószerrel kapcsolatos letartóztatás, lefoglaltak három motort és történt 30 nem halálos baleset.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A BMW legnagyobb sikertörténete az idén 40 éves GS széria. Különleges kivitelt kapott az F modellcsalád túraenduró szekciója.
Elolvasom »Rossz hete volt egy CBR600RR tulajdonosának. Hétfőn bekínálták egy 300 ezres bírsággal, kedden baleset érte Tihanyban.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »