Amióta 2019-ben mutattak egy renderelt képet (ezt láthatod lentebb is) a készülő legkisebb Harley-Davidsonról, azóta valahogy gyanúsan nagy a csend a születő modell körül. Talán a forma nem aratott osztatlan sikert? Nem valószínű, bár az újdonságokra mindig változatosan reagálnak a közösségek. Talán a kisköbcentivel akad gond? Az az egyhengeres, 164 köbcentis, 9 lóerős Topper robogó óta nem kunszt a Harleytól, amivel a hatvanas években próbálkoztak. Esetleg az ázsiai kooprodukció tálalása okoz nehézséget? Ugyan, ma már a legnagyobb presztízsmárkák simán együttműködnek indiai és kínai vállalatokkal. Akkor mégis mi van most a HD350-nel?
Röviden és tömören: nem tudjuk. A mostani információ is kicsit kerülőúton, Ázsiából érte el a nemzetközi motoros hírszolgáltatókat. Ami szerint a motor bemutatkozására 2021-ben lehet számítani, a csúszás oka pedig természetesen a koronavírus járvány.
A 2021-es útnak indulás azonban egy kisebb változást is magával hozhat. Ugyanis jelenlegi tudomásunk szerint a HD350 számos ponton meg fog egyezni a Benelli BN 302S-sel (amit sok helyen TNT 300 néven forgalmaznak). A váz, a fékek, a futómű – és persze a blokk is. Amihez viszont kínai anyavállalat, a QianJiang Motorcycle új erőforrást mutatott be QJ350-13 néven. Így könnyen meglehet, – sőt mi több, inkább nagyon valószínű – hogy a legkisebb Harley a 338 helyett az új, 353 köbcentis hengerűrtartalmú blokkot kapja. Majd meglátjuk…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »