Amióta 2019-ben mutattak egy renderelt képet (ezt láthatod lentebb is) a készülő legkisebb Harley-Davidsonról, azóta valahogy gyanúsan nagy a csend a születő modell körül. Talán a forma nem aratott osztatlan sikert? Nem valószínű, bár az újdonságokra mindig változatosan reagálnak a közösségek. Talán a kisköbcentivel akad gond? Az az egyhengeres, 164 köbcentis, 9 lóerős Topper robogó óta nem kunszt a Harleytól, amivel a hatvanas években próbálkoztak. Esetleg az ázsiai kooprodukció tálalása okoz nehézséget? Ugyan, ma már a legnagyobb presztízsmárkák simán együttműködnek indiai és kínai vállalatokkal. Akkor mégis mi van most a HD350-nel?
Röviden és tömören: nem tudjuk. A mostani információ is kicsit kerülőúton, Ázsiából érte el a nemzetközi motoros hírszolgáltatókat. Ami szerint a motor bemutatkozására 2021-ben lehet számítani, a csúszás oka pedig természetesen a koronavírus járvány.

A 2021-es útnak indulás azonban egy kisebb változást is magával hozhat. Ugyanis jelenlegi tudomásunk szerint a HD350 számos ponton meg fog egyezni a Benelli BN 302S-sel (amit sok helyen TNT 300 néven forgalmaznak). A váz, a fékek, a futómű – és persze a blokk is. Amihez viszont kínai anyavállalat, a QianJiang Motorcycle új erőforrást mutatott be QJ350-13 néven. Így könnyen meglehet, – sőt mi több, inkább nagyon valószínű – hogy a legkisebb Harley a 338 helyett az új, 353 köbcentis hengerűrtartalmú blokkot kapja. Majd meglátjuk…

Cimkék:
Frissül a Kawasaki bitangkemény krosszmotorja a következő évtől. Több erőt, kisebb tömeget és jobb kezelhetőséget ígérnek.
Elolvasom »Nagyobb erőforrást kap a Honda nagyrobogója, amely ezzel le is veti magáról a 300-as skatulyát és Forza 350 lesz belőle.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »