Ennek a rettenetesen barátságtalan, 2020-as júniusnak a végén nehéz őszintén rákívánni az Indian új fejlesztésére. Pedig ahogy a fűthető ülés és markolatok elterjedtek a világban, és ezer meg ezer motoros ma már nem szeretné elképzelni motoros pályafutását nélküle. Na, hát pont ugyanúgy a hűthető változatnak is lehet értelme.
Csak gondolj azokra a bizonyos kánikulában töltött napokra! Amikor a motor áll egy órát a tűző napon, amíg megálltok ebédelni vagy amikor a kocsisorok között tökörészel a Hungárián…
A ClimaCommand Classic Seat ezekre a pillanatokra egyfajta enyhítést jelenthet. A techonlógia három sarokpontra épül. Egy termoelektromos modulra, ami elszivattyúzza a hőt. Egy ennek a hűtésére kialakított csatornára, valamint a grafén felhasználásra, ami segít fűtés vagy a hűtés egyenletes elosztásában. Az ötlet egyébként nem egyedülálló. A Honda mérnökei tavaly ehhez hasonló kísérletekbe kezdtek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »