Valójában a világ legnagyobb hülyesége autósokra és motorosokra osztani a társadalmat. Elsősorban emberek vagyunk mind és ezt az utakon sem kellene elfelejteni. Mint ahogyan azt sem, hogy a közlekedés nem harc, pláne nem élet-halálé, még akkor sem, ha egyikünk azt jobban élvezi mint a másikunk. Az alábbi felvételen látható hamisítatlan talján road rage valójában szomorú.
A felvétel első másodpercei adnak némi ízelítőt abból, hogy hová fut ki a balhé, de azért előtte történt ez-az. Egy kisebb motoros társaság átugorva a dugót egy benzinkúton megáll kávézni. A lombardiai kirándulást folytatva a sisakkamerás, Ninjás srác jókedvűen vlogolgat. Az „érdekes” rész a felvétel 7. percében kezdődik, az azt megelőző gurulás inkább csak arra szolgál, hogy ne adjon muníciót a „nem tudjuk mi az előzménye” felvetéseknek.
Nem szeretek minősíteni, de ezt nem tudom (nem akarom) másképp írni: és akkor jött egy barom. Gondolhatnánk, hogy az Audi volánja mögött ülő sofőr mintegy véletlenül nem engedte el az R szériás BMW-t, de néhány másodperccel és egy körforgalommal odébb ezt újra eljátszotta a felvételt készítő Kawás sráccal is. És ami onnan következik az teljes agyrém. A történet mélypontja a 11. percnél fellökött kék SV1000N (?). Kell ehhez mit hozzátenni? Szerintem semmit. Talán két apróságot. Az egyik, hogy a kasznival szemben úgyis veszítesz, inkább tipli az ilyen agyatlan görénytől minél messzebbre! A másik, hogy a közlekedésnek egyfajta társasjátékként kellene működnie és nem így. Azzal mindenki többet nyerne. A videó végén lévő szöveg tanúsága szerint a felvétel befejezte után körülbelül öt perccel megérkezett a rendőrség és az autó sofőrjét magukkal vitték.

Cimkék:
Az MV Agusta Brutale 1000 RR Blue&White M.L. annyira limited edition lesz, hogy mindössze egy darab készül belőle.
Elolvasom »Eddig nem kevesen zarándokoltak el Győrbe a jó áron kínált, jó felszerelések miatt, de a mai napon megnyílik a Motocity üzlete Budapesten is.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »