Ugye van egy ilyen műfaj, amikor dekoratív kislányok pucsítanak valamilyen motoron. Nevezzük motorozó influencer lányoknak, noha magához a motorozáshoz ennek a legritkább esetben van köze. És az örök érvényű igazság ezúttal is megállja a helyét: amíg nincs baj, addig nincs baj. Csakhogy a kamera, a nézettség, a népszerűség olyan helyzetekbe hajszolják bele ezeket a csajokat, amelyekre nem feltétlenül állnak készen. A nemzetközi sajtó Angelina néven hivatkozik jelen hírünk szereplőjére, akinek oltári nagy mázlija volt. „Még megvan a fenekem” – nyugtatta meg követőit.



A lentebbi videó elég rossz minőségű ahhoz, hogy a legváltozatosabb feltételezések szülessenek meg. „190-nel esett el a motoros lány” – olvasom. Máshol meg 80-nal. És 120-szal, hol óránkénti mérföldben, hol kilométerben. A New York Post, a The Sun és néhány orosz oldal 190 km/h-s tempót ír, szerintem meg közel sem volt annyi.
Nem is ez a lényeg. Angelinának szerencséje volt, túlélte és megtalálta a lehetőséget arra, hogy popsis fotóval örvendeztesse meg a követőit. Még akkor is, ha túl sok bőr nem maradt azon a tomporon. Most jöhetne az a bizonyos fel kell öltözni motorra prédikáció. Eltekintek tőle, úgyis tudjátok. Remélhetőleg most már Angelina is, aki legközelebb nem feszülős műanyagfarmerben indul el égési sérüléseket szerezni.
Angelina a Szocsihoz közeli bevezető úton egy fehér autóval tartotta a tempót, amikor a felvételen is jól láthatóan egy klasszikus kormányszitálás áldozatává vált. A tanulság talán annyi, hogy elfért volna egy kormánygátló azon a ZX-6R-en. A leányzó cicikben és fenekekben bővelkedő Instagram profilját itt találjátok.

Cimkék:
Érdekes helyzet alakult ki a héten kiírt 55 százalékos állami támogatás kapcsán. A pályázat feltételeinek csak néhány NIU robogó felel meg.
Elolvasom »A Triumph a Nincs idő meghalni c. James Bond film után egy limitált szériás Scrambler 1200-vel állt elő. Mindössze 250 darab készül belőle.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »