Új tervrajzok kerültek elő egy szabadalmaztatás során, amelyen a Honda megújuló, sorkettes NC blokkja is látható. Az, amiről korábban rengeteg szóbeszéd, pletyka látott véletlenek folyamányaként napvilágot (értsd, etették az újságírókat, hogy bekerüljön a közbeszédbe). Az, ami várhatóan a jelenleginél egy kategóriával kisebb Africa Twinekbe is be fog kerülni.
Az új egység az évek óta az NC750-ben szolgáló, a környezetvédelmi előírások áldozatául eső, 745 köbcentis erőforrást fogja váltani. Az új motorblokk várhatóan 800 és 850 köbcentiméternyi hengerűrtartalommal fog büszkélkedni. Az igazi kérdés az lesz, hogy a motor erejét hova lövik be, hiszen a mostani, nyugis koncepciónak is van létjogosultsága. Ennek ellenére egy kis izmosítást így is elbírna a célközönség.
A jelenlegi 750-es blokk többnyire az NC variánsokban, valamint a Honda sajátos crossover robogójában, az X-Advban szolgál. A blokkváltás így értelemszerűen ezeket a modelleket fogja érinteni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »