Arról számolt be néhány napja a brit motoros sajtó, hogy bizonyos motoripari szereplők azért lobbiznak, hogy a COVID-19 járvány miatt halasszák el az Euro5-re átállás határidejét. A környezetvédelmi normák szigorításának az eredeti tervek szerint 2021-ben kellene végérvényesen életbe lépniük. Az MCIA (Motorcycle Industry Association) és az ACEM (Association of European Motorcycle Manufacturers) szerint ennek végzetes negatív következményei lehetnek az iparágra.
Egyelőre nem került nyilvánosságra, hogy melyek azok a szereplők, akik a lobbi mögé állnak. De várható, hogy nem mindenki. Paolo Magri szerepvállalása azonban tudható, akinek a neve a Brembohoz köthető.
Az Euro5 bevezetésének csúsztatása azonban nem feltétlenül kedvez mindenkinek. Noha jelen pillanatban a legnagyobb motorgyártó vállalatok palettáján is találsz az Euro4-et teljesítő modelleket, akiknek előrehaladott állapotban vannak a fejlesztései, egyáltalán nem biztos, hogy beállnak a kezdeményezés mögé, ezzel lélegzetvételhez juttatva versenytársaikat. Akiknek biztosan segítség lenne ez a lépés, azok a kereskedések.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »