A brit Triumph bejelentése szerint két különleges kiadású Tiger 1200 kivitellel bővül a kínálatuk. Ameddig a Desert névre hallgató szépség inkább az off-road felé hajlik, addig az Alpine az aszfaltos kátyúsemlegesítők tábora felé húz. Mindkét változat egyedi fényezéssel és magas szintű felszereltséggel érkezik.
Kezdjük azzal, hogy mit tud a Triumph Tiger 1200 Desert Edition! Először is talán a legszembetűnőbb változás, hogy az egyébként tényleg csodaszép “Sandstorm” fényezéssel kerül leendő gazdájához.
Maga a modell egy XCx variáns, azaz a modell off-road változatából építkezik. Csupán azzal a különbséggel, hogy jár hozzá egy könnyű, titán Arrow kipufogórendszer, valamint jár hozzá a Triumph Shift Assist, ami mindkét irányba lehetővé teszi a kuplung nélküli váltást. Na és persze egy szép fényes “SE” logót.
A Triumph Tiger 1200 Alpine Edition kifejezetten beszédes nevet kapott, hiszen kialakításakor az Alpok hágóin darázsfészekként nyüzsgő túraendurósok járhattak a tervezők fejében. Ennek megfelelően az alapja az XRx. Plusz jóságként pedig szintúgy Arrow rendszer, gyorsváltó és az “SE” logó jár hozzá az egyedi, “Snowdonia White” fehér fényezésen túl.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »