Néma és lassú? A nagy túrót! Energica Eva EsseEsse9 teszt

Új motor teszt
2019. december 22., vasárnap - Macko

Az olasz Energica kizárólag elektromos motorokat gyárt. Meghozzá nagyon gyorsakat! Belépő modelljük, az EsseEsse9 is már egy igazi vadállat.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

Kínai túraenduró

Cimkék: , , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Nyolc hét alatt annyi Energica fogyott, mint tavaly összesen – Onroad.hu -
[…] Azért szépen, még ha lassan is, egyre jobban bekúsznak az elektromos meghajtású motorkerékpárok az életünkbe. Akad néhány komoly versenyző a palettán. A Zero modelljei egyre használhatóbbnak tűnnek, a Harley-Davidson LiveWire is jó kezdet, az olasz Energica modelljei pedig kezdenek átlépni egy fontos lélektani határt. Csak a hangjával kapcsolatban kell kitalálni valamit, mert ebben a lopakodó üzemmódban én városban nem szívesen használnám. Annak ellenére, hogy a közhiedelem ellenére igenis akad némi hanghatás körülötte. […]

Fejlődik az Energica, rekord megrendelést is kaptak – Onroad.hu -
[…] az elektromos motorkerékpárok piacán. Jelenleg három modelljük van. Az Ego, az Eva és az EsseEsse9, amit már Mackó is tesztelt, és aminek talán legmegdöbbentőbb tulajdonsága a han… De […]

91%-kal növekedtek az Energica eladásai 2020-ban – Onroad.hu -
[…] Talán az év eleji ígéretek hatottak a leendő vásárlókra. Amelyek szerint ők már a 2019-es Eva, EsseEsse9 és Ego modellekhez képest 10 kilóval könnyebb, viszont közel 60%-kal nagyobb lehetséges hatótávval vehették át a motorjaikat 2020-ban. Apropó, az EsseEsse9 nálunk is járt teszten és Mackó meg is állapította, hogy egy nagy túró… […]

Hanggenerátort fejleszt a Yamaha elektromos járművekhez – Onroad.hu -
[…] már pont rájöttünk, hogy egy elektromos motornak egyáltalán nem kell halknak lennie – lsd. Energica EsseEsse9 teszt – mégis ez az egyik legnagyobb paránk a műfajjal szemben. Azaz, hogy mégis mi lesz az […]

A Yamaha és a Kawasaki még hisz a belsőégésű motorban – Onroad.hu -
[…] pedig az elektromos meghajtás jelenti. Ezt támogatja a politika, a sajtó, népszerű, szexi. Motoros szemmel remek mókaeszközök készülhetnek így, a (nagy)városi közlekedésben is jó alternatívát jelenthetnek, de nem biztos, hogy […]

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt – Onroad.hu -
[…] – motorokat. Utóbbiak még elég ritkák – éppen ezért volt nagy élmény 2019 legvégén kipróbálni az Energica Eva EsseEsse9 nevű csodáját. Igaz, az csak egy gyors menetpróba volt, és a hideg idő sem éppen kedvezett a villanyos […]

Előző bejegyzés

Egy praktikus kanapé: Honda Forza 300 (2019) teszt

2019. december 07., szombat
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Az Onroad.hu tartósteszt motoros felszerelései: a régi cuccok

2019. december 25., szerda
Nyúzópróba

Ezeket olvastad már?

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló