Már egy ideje tudjuk, hogy azt a képzetet, ami a fejünkben él a Harleyról mint brandről, ideje megragadnod a gyökerénél és egy fájdalmas, de határozott mozdulattal kitépni a helyéről. A márka ugyanis megváltozott. A Harley-Davidson túraenduró és naked motor már kész valóság, most pedig jön egy 350-es belépőszintű motor tőlük.
A Milwaukee-i gyár ugyanis sikeresen megállapodást kötött az egyik legnagyobb kínai motorgyártó anyavállalattal a Qianjiang Motorcycles óriással. Az ő nevük pedig onnan lehet ismerős számunkra, hogy a tulajdonukban van két Európában is jelenlévő márka, a Keeway, valamint a Benelli.
Az együttműködés jelen pillanatban olyannyira előrehaladott, hogy ha minden igaz, akkor 2020-ban már meg is mutatják, hogy milyen lesz a 350-es Harley-Davidson. Feltehetőleg csupán egy prototípust, hiszen a két vállalat vezetősége egyelőre még csak most állapodott meg abban, hogy milyen legyen a dizájn.
Sokat azért nem kell majd kísérletezni. A kicsi Harley alapjai ugyanis adottak. Az erőforrása egy 338 köbcentis, sorkettes lesz, ami egy ismerős térhálós vázban fog helyet foglalni. Ismerősben, hiszen a Benelli 302S-sel lényegében testvérmodellekké válnak, ami pedig hamarosan 350S-re fejlődik. A legókockákat a kezedben hagyom, rakd össze őket, és persze olvasd el a 302-ről írott tesztünket!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »