Nem is történt olyan régen, hogy bemutatkozott a Triumph Tiger harmadik generációja. A britek brutálisan nagy sikert arattak vele mind a tulajdonosok, mind a nemzetközi szaksajtó körében. Nem is csoda, hiszen amellett, hogy telepakolták mindenféle földi jóval, egy könnyű, erős túraenduró lett, kiváló futóművel, aminek a sziluettje ráadásul emlékeztette az embereket a nagy vetélytárs, a BMW GS szériájára. Azt pedig ugye sokan szeretik.
A megújuló generációt azonban máris tesztelik közúton. A fotók tanulsága szerint az új Triumph Tiger a korábbinál szolidabb méretű, keskenyebb fejidomot kap. A kémfotón szereplő cica feltehetően a high-end XCa kivitel lehet, legalábbis a Brembo fékek és a felfüggesztés erre enged következtetni.
Az előzetes találgatások szerint a háromhengeres erőforrás 900 köbcentisre hízik. Az elképzelések szerint a változásra azért van szükség, hogy az Euro5 normák miatti teljesítményveszteséget pótolják. Ráadásul a BMW is emelt a téten, amikor 800 helyett 850-re váltotta a GS-t, sőt már a Moto Guzzinak is ott van a 850-es V85, tehát várható, hogy tartani fogják a lépést a britek a versenytársakkal.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »