Lehet szeretni és nem szeretni, de elvitatni nem lehet, hogy a Honda valóban kategóriát teremtett, amikor megalkotta az NC 750 blokkjára épülő X-ADV tereprobogót, ami istenigazából nem is robogó, hanem egy DCT váltós, láncos motor, fifikásan kialakítva. A Gaikindo Indonesia International Auto Show-n bemutatott kistestvér már egészen más szellemben készült. El is hagyták a nevéből az “X”-et, csupán ADV 150-ként hivatkoznak rá.
Bár a burkolat érezhetően a népszerű nagytestvér mintájára készült, érdemes megnézni közelebbről. A szélvédő plexi a kistestvéren nem állítható, az informatív LCD kijelző viszont megmaradt. A kialakítása teljesen más, ami járhat például olyan előnnyel, hogy az ülés alatti tárolórekesz a 150-es kivitelnél már robogósan nagy lesz.
A robogó erőforrása egy 149 köbcentiméteres, SOHC, egyhengeres. A teljesítménye 14.7 lóerő 8.500-as fordulatszámon és 13.8 Nm amikor 6.500-at forog. Az adatok alapján feltételezhetjük, hogy az erőforrás a PCX 150-ből érkezik.
A 750-es X-ADV egyik komoly fegyverténye az volt, hogy bizonyos határokon belül terepmotorozásra is alkalmas volt. Az ADV 150 ezzel szemben már a közutakra termett. Elől hagyományos teleszkópok találhatóak, hátul két gázdugattyús rugóstag kapott helyet. Elől 14-es, hátul 13-as, már nem küllős felni található. Az ADV 150 európai piacra való belépését egyelőre nem harangozták be, de az ABS-es változat könnyedén megjelenhet felénk is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »