Egyszer érdekes lenne egy pontos számot látni arról, hogy évente hány életet követel az a rohadt telefon, amit mindenhová magunkkal hurcolunk. Nemrég újabb áldozatot szedett a lájkvadászat. Nem is tudom, hogy mit érezzek Artem Bolgyirev halál kapcsán. Egyfelől sajnálom a hozzátartozókat, másfelől fent van az agyam a padláson. Az orosz motovlogger ugyanis feltehetőleg tök feleslegesen veszítette életét.
A Moto nexus nevű YouTube csatorna tulajdonosa számtalan motortesztet leforgatott már. Bár a videóiból egy mukkot nem értek, azt azért le lehet szűrni belőlük, hogy néhány lazább gyorshajtást leszámítva a fazon nem közlekedett extrém módon. A csatorna megvizsgálása közben az igazán sokkoló az, hogy 5 nappal ezelőtt még töltött fel videót, egy Indian Chieftain tesztjéről.
A baleset egy fullextrás BMW K1600GTL nyergében érte és egy Fiattal ütközött. Láb a kormányon, telefon a kézben – kódolva volt a baj? De mennyire, hogy igen. Az utolsó fénykép róla egy ehhez hasonló pozícióban készült. Az utolsó üzenetében pedig ez állt: “A legtöbb baj abból adódik, hogy mindent leszarok.”
Én pedig csak ülök a fentebbi, nem is kicsit sokkoló videó előtt, és egy fikarcnyit sem értem, hogy erre mi szükség volt. Hát nem elég rizikós móka már önmagában is a motorozás? Ha olyan helyzetbe hozod magad közben, aminek hatására kevesebb esélyed van reagálni bizonyos helyzetekre, akkor mégis mit vársz?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »