A végsőkig hittek a Kawasaki háza táján a jelenleg is futó ZX-10RR-ben, így aztán idén is a már négy címet elnyerő motorra építették a World Superbike szériában induló versenygépüket. Idén azonban komoly ellenfélre akadtak a sportban, így nem késlekedhetnek: lépniük kell, ha nyerni akarnak. Márpedig azt akarnak.
Akármilyen hihetetlen is, ezt az információt maga Yoda mester árulta el. Mármint a Kawasaki Racing Team (KRT) vezető mérnökétől, Ichiro Yodától származik a hír, aki a német Speedweek magazinnak csepegtetett némi nehezen félreérthető információt.
Yoda elárulta, hogy az új Ducati V4R és a nyergében megjelenő Alvaro Bautista zavarja az erőt Kawasakit. Az olaszoknál megjelent célszerszám ugyanis láthatólag jól sikerült. A Zöldek pedig úgy vannak vele, hogy ha a Ducatinak lehet egy versenyhomologizációra kihegyezett gépe, akkor nekik is. Nem is várnak vele, nincs is mire. 2020-ban már jön is a vadiúj ZX-10RR.
A Kawasakinak azért ennyire fontos a WSBK elsőség, mert ők az egyetlenek a négy nagy japán motorgyártó vállalat közül, akik nem küzdenek a MotoGP mezőnyében. A megjelenésük és sikerük a World Superbike szériában tehát sarkalatos kérdés. Ahhoz, hogy az új ZX-10RR mihamarabb a rajtrácsra állhasson, ahhoz a megjelenés évében feltétlenül értékesíteniük kell 250 darabot világszerte. Majd az azt követő esztendőben is. Tehát aki megveszi a várhatóan 13 millió forint (~ 40.000.- €) körül mért vasat, az még az izgalmas WorldSBK futamokhoz is hozzájárul.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »