Nem tudom, hogy a ti környezetetekben is így van-e. De én azt vettem észre, hogy előbb vagy utóbb mindenkinek eljön az életében az a pillanat amikor venni akar egy Ducatit. Most éppen a KTM van ezzel így, csak éppen a hangsúlyok egészen más szinten mozognak. Ráadásul nem ők az elsők. Hiszen amióta szóba került, hogy a Volkswagen csoport esetleg eladja a legendás olasz márkát, azóta sorban állnak a kérők. Még a Harley-Davidson is bepróbálkozott. Azóta persze kijelentették, és letisztázódni látszott, hogy szó sincsen arról, hogy eladó lenne a Duci, de időről időre felreppen a pletyka.
Legutóbb akkor, amikor a VW csoport élére kinevezték a BMW-nél edződött Herbert „Cost Killer” Diess-t. Meg is volt erre minden esély, hiszen a fickó hiába lelkes motoros, hírnevét annak köszönheti, hogy zord, mint a tél. Nem az a fajta, aki ismeri a kegyelmet a nem eléggé jövedelmező ágazatokkal szemben. A Ducati pedig presztizsnövelő márka. Azaz joggal csillant fel a KTM CEO Stefan Prierer szeme.

Stefan Pierer szeretné ha a KTM a harmadik legnagyobb motorkerékpárokat gyártó vállalatává nőné ki magát
Minden narancssárga és fekete szín ura egy német ajkú magazinnak, a Speedweeknek adott interjút. Abban arról beszélt, hogy számára érzelmi kérdés lenne a Ducati felvásárlása. Sőt, az egyetlen olyan márkának látja, amelyik jól passzolna hozzájuk. Már vannak is remek ötletei arra vonatkozólag, hogyan lehetne beépíteni a Ducatit a KTM piaci stratégiájába. Vajon lesz ebből valami?
Cimkék:
A Husqvarna eddig is megmutatta, hogy képes üde színfoltot csempészni az utcai motorok világába. A Vitpilen 701 Aero tanulmány is aláírja ezt.
Elolvasom »Komoly kis kémfotó landolt a brit MCN postaládájában, amint éppen a megújuló KTM RC390 tesztelése folyik. Lássuk mire számíthatunk!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »