Nem tudom, hogy a ti környezetetekben is így van-e. De én azt vettem észre, hogy előbb vagy utóbb mindenkinek eljön az életében az a pillanat amikor venni akar egy Ducatit. Most éppen a KTM van ezzel így, csak éppen a hangsúlyok egészen más szinten mozognak. Ráadásul nem ők az elsők. Hiszen amióta szóba került, hogy a Volkswagen csoport esetleg eladja a legendás olasz márkát, azóta sorban állnak a kérők. Még a Harley-Davidson is bepróbálkozott. Azóta persze kijelentették, és letisztázódni látszott, hogy szó sincsen arról, hogy eladó lenne a Duci, de időről időre felreppen a pletyka.
Legutóbb akkor, amikor a VW csoport élére kinevezték a BMW-nél edződött Herbert “Cost Killer” Diess-t. Meg is volt erre minden esély, hiszen a fickó hiába lelkes motoros, hírnevét annak köszönheti, hogy zord, mint a tél. Nem az a fajta, aki ismeri a kegyelmet a nem eléggé jövedelmező ágazatokkal szemben. A Ducati pedig presztizsnövelő márka. Azaz joggal csillant fel a KTM CEO Stefan Prierer szeme.
Minden narancssárga és fekete szín ura egy német ajkú magazinnak, a Speedweeknek adott interjút. Abban arról beszélt, hogy számára érzelmi kérdés lenne a Ducati felvásárlása. Sőt, az egyetlen olyan márkának látja, amelyik jól passzolna hozzájuk. Már vannak is remek ötletei arra vonatkozólag, hogyan lehetne beépíteni a Ducatit a KTM piaci stratégiájába. Vajon lesz ebből valami?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »