A 2019-es Moto Guzzi V85 TT-vel az olasz gyártó nagyon stílusosan célozza be a közepes méretű motorok adventure piacát. Hosszú felvezetés és találgatás után végre bemutatták az INTERMOT kiállításon és csak azt tudjuk mondani, hogy nagyon kíváncsiak vagyunk rá. Azt azonban nem tudtuk, hogy az árcédulával hogyan fog bánni a Guzzi, bár azt azért sejtettük, hogy nem a DL650-et fogja kihívni a hóra.
Most van némi rálátásunk. Ez még nem a teljes kép, hiszen egyelőre annyit tudunk, hogy az amerikai piacon 11’990 dollárra lőtték be az ajánlott fogyasztói árat. Ez mindössze 3.4 millió forint, de ez csalóka, hiszen ez az adók nélküli nettó ár.
Tehát ez még inkább csupán következtetésre alkalmas, de azt már le lehet belőle szűrni, hogy az előzetes feltételezéseknek megfelelően a prémium szegmenst fogják letámadni. A várhatóan valamivel 4 millió forint feletti vételár függvényében érdemes lesz összehasonlítani például legutóbbi tesztmotorunk alanyával, a BMW F750GS-sel.
A megadott ár a szürke fényezésű kivitelre értendő. Az imádni valóan LEGO szerű vörös/sárga/fehér fényezésért egy ezressel többet kell csengetni. Mármint amerikai dollárban. Az alapárban benne van a TFT kijelző, a LED-es világítás, a kanyar-ABS, a kipörgésgátló, a három üzemmód és a minden paraméterében állítható futómű.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »