A BMW bemutatta a hozzájuk tartozó robogó lineup következő tagját, a C400GT-t. A család tagjai a C650GT, a C650 Sport és az elektromos C Evolution is, de az új jövevény alapvetően a C400X-szel mutat fel közös alapokat. Csak éppen annak egy olyan változata, ami a nagyobb lélegzetvételű utakra és a kényelemre helyezi a hangsúlyt.
A két motorban ugyanaz az egyhengeres, 350 köbcentiméteres, négyszelepes SOHC blokk szolgál. A teljesítménye 34 lóerő 7’500-as fordulatszámnál, a 35 newtonméteres nyomatékcsúcsot pedig 6’000-es fordulat/percnél éri el.
A térhálós váz szintén megegyezik a C400X-ben lévővel. Elől 43 milliméteres teleszkópok, 265 milliméteres tárcsafékek és 15-ös kerék kapott helyet. Az ABS természetesen az alapfelszereltség része, amit a Continental szállít. Amiben azonban változott az például a szélesebb idomzat, ami több szélvédelmet kínál, mint a C400X esetében.
A 6.5 collos, Bluetooth kapcsolatos, navigációt is rejtő színes TFT kijelző, vagy a kulcsnélküli indítás azonban már feláras extrának számít. További kényelmi extrát jelenthetnek a fűthető markolatok, de szükség lehet a gyári riasztóra is. Az igazán fontos viszont az, hogy a gyártó, az X esetében tapasztalhatónál több kényelmet és komfortot ígér.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »