Talán már a nagyanyám is tudja, hogy idén november 6-án megkezdődött és egészen 11-ig tart az idei EICMA. Azaz az ilyenkor esedékes óriási motorkiállítás Milánóban, ahol a motorgyártással foglalkozó brandek bemutatják az újdonságaikat, remélve azt, hogy kitűnnek a tömegből. Olvasónk, Balázs rendszeres látogatója a rendezvénynek és volt olyan kedves, hogy küldött nekünk néhány fotót a helyszínről. Ezúton is köszönjük neki!
Mobilteló és akciókamera egyben, ami ráadásul tölthető napenergiával – persze ha megveszed hozzá a specka töltőt
Ohvale GP-0, 190 köbcentis méregzsák – a project mögött álló Valerio Da Lio visszautasítja a pit bike, a pocket bike és a MiniGP jelzőket is
7″-os érintőképernyős kijelző, ABS, öntött alumínium váz Air-Box-szal, sebességtartó automatika, menetfény, kulcs nélküli indítás, 3 üzemmód (Tour/Sport/Standard), hátsó henger ki/be kapcsolás, elektromos szélvédő, gumiabroncsnyomás-figyelő, 100 wattos audio rendszer, Bluetooth, USB, távirányítós oldaltáskák
Brough Superior (ejtsd: braf szupiriö) – azaz a “Rolls-Royce a motorkerékpárok között” szlogen büszke tulajdonosai
Cimkék:
A Harley sem hagyta, hogy az EICMA meglepetés nélkül tüljen el. Bemutatták az elektromos motorjukat, amit ráadásul hamarosan meg is vehetünk.
Elolvasom »Az új ezres MV Agusta Brutale joggal pályázik a világ legdurvább nakedjének címére, hiszen mégiscsak egy 205 lóerős bestiáról beszélünk.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »