Lassan megkezdődik az Intermot Kölnben, így egyre csak érkeznek az információk. Tegnap már összeszedtük, hogy nagyvonalakban mire lehet számítani a kiállításon, de az igazán érdekes dolgok még csak a mai napon kezdenek majd el leszivárogni. Ezeket igyekezni fogunk mihamarabb átadni nektek. Ebben nagy segítségünkre lesz Dottore kolléga, akinek hála első kézből számíthatunk friss hírekre és képekre a mai napon. Amilyen sűrűn tudjuk, frissíteni fogjuk helyszíni híreinket. Figyeljetek minket! Ám addig lássuk, hogy mivel készül a következő évre az Aprilia, akik a V4-es szegmensüket igyekeznek csábítóbbá tenni.
Az Aprilia RSV4 RF változatáról januári tesztünkben az derült ki, hogy az biony maga Lucifer. Érdemes elolvasni az élményekre kihegyezett tulajdonosi tesztet, amit ide kattintva érhettek el. Sok hiba nincsen az RR változatban sem, ami így a következő évre csupán új színeket kap.
A “Rivazza Grey” és az “Arrabiata Black” színsémák elnevezése arra enged következtetni, hogy nem a színes-szagos, feltünő vonalat erősítik. A bestiális, sötét tónusok előre kerülését viszont jól lehet majd ellensúlyozni azzal, hogy mindkét fényezéshez lehet majd opcionálisan vörösre mázolt felniket kapni. Az RSV4 RR széria újdonságai ezzel az esztétikai újítással ki is fújtak. Na de tudjuk is: ami jó, azt nem kell feltétlenül bántani.
A 2019-es Aprilia Tuono V4 1100 Factory azonban már komolyabb beavatkozást kapott. A szokásos elektronikai előrelépés szinte garantálható volt. Új TFT kijelző, fejlesztett IMU és ECU illetve üzemmód kapcsolási lehetőségek: Road, Sport és Track. Ennél azonban sokkal érdekesebb a futómű változása. A 117 milliméteres villák 125 milliméteresre híznak, valamint a motor automatikusan állítja majd a csillapítást a terhelés függvényében. Azaz félaktív futóművet kap, ráadásul pont ugyanazt az Öhlins Smart EC 2.0-t, amint a Ducati Panigale V4S. Veszedelmes egy dög lesz!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »